29.03.2010

Tuareg Pendant - Kurs bei Diane Fitzgerald 21.März 2010

Am Sonntag hatte ich die Ehre einen Kurs bei Diane Fitzgerald zu besuchen, das Tuareg Pendant war Thema. Danke Diane, es war ein wunderbarer Kurs, und nun bin ich also auch ein Fan von doppeltem Fireline und Besitzer eines Feuerzeugs, obwohl ich gar nicht rauche, und ich darf deutsche Feuerzeuge benutzen, die laut Dianes Aussage viiiel besser sind als amerikanische!


On sunday I had the honor to take the Turareg Pendant class with Diane Fitzgerald! Thank you Diane, this was so much fun and soo interesting! Now I am a convinced fan of double fireline and I have a firelighter although I am not smoking! And Diane, it is so much fun doing the shapes, they are so inspiring, that I couldn't finish one according to your pattern, see below....

And then, Diane showed us all her original jewelry !!!

Diane was interested in my book about glasbeaded needle tatting-"Perlnaofe" !

Hier sind meine ersten Ideen für die "open Shapes", meine Variationen von Traingle und Square!

Here are my variations of triangle and square shapes, from Dianes Tuareg class.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Magst du mir einen netten Kommentar schreiben, danke, ich freu mich drauf!
Would you love to write a nice comment for me, thank you, I am looking forward to it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...