10.11.2010

"Emilia" -
Perlenaofe - tatted pendant






Ich liebe Blüten und Blütenmuster.Dieser zarte cremefarbene Anhänger Emilia ist schon verkauft, auf der internationalen Occhiausstellung in Horstmar 2010. Aber die Anleitung als Zeichnung und für Nadelocchi findet Ihr in meinem Buch !
Die pinkfarbenen Veigelien-Blüten ind unserem Garten inspirierten mich zu diesem Anhänger mit Kelchblättern.

I love flowers and flowerpattern. This feathery pearl-colored Perlnaofe-pendant Emilia is already sold on international tattingshow in Horstmar 2010. Visual pattern and explanation for needle tatting is included in my book. The fuchsia-colored flowers Veigelie in our garden inspired me to this Flower-pendant with chalice leaves.



Kommentare:

Magst du mir einen netten Kommentar schreiben, danke, ich freu mich drauf!
Would you love to write a nice comment for me, thank you, I am looking forward to it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...