12.03.2012

Outside in Heart of Jane Eborell

Variation of Jane Eborell's outside in heart
Hier ist noch ein Nachtrag, dieses schöne kleine Herz musste ich sofort mal ausprobieren, als Jane Eborell es auf ihrem Blog zeigte. Darum ist es nicht exact, halt ohne Anleitung, sondern ein bißchen getrickst.Das linke war seeehr dünnes quilting Garn, und gleich beim ersten Probestück, ungefähr 90er??Darum habe ich auch Fehler nicht mehr zurückgeknotet;-)). Danke Jane, das hat Spass gemacht!
I have missed to show you something, these sweet little hearts. I had to try it out immediatly, when Jane Eborell posted it. The pattern was not ready that time, so it's not exactly the outside in heart, I did some trial and error solutions ;-)) The left one was done first, soo thin thread on my shuttle, that I didn't reopen the mistakes ;-)). Quilting thread 90 or 100, don't know. Thank you Jane it was fun!

Kommentare:

  1. So small! It is a very pretty pattern.
    Fox : ))

    AntwortenLöschen
  2. Thank you! Year, the ds win the price for the smallest, unopenably ds ;-), ...wait until tomorrow, I did the heart of Frivole with same thread ;-O!And the CWJ too...

    AntwortenLöschen

Magst du mir einen netten Kommentar schreiben, danke, ich freu mich drauf!
Would you love to write a nice comment for me, thank you, I am looking forward to it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...