27.05.2012

Big surprise:Look, I won the challenge ball !
Ich habe gewonnen!!

I won, I won the "creative Challenge ball" on Jess' aka Tat-ilicious blog! And , tadah, it rolled from the United Stated to Europe. YESTERDAY in the morning arrived a thicker pink envelope! I was so excited an happy!!! Look what wonderful things came out of that envelope: 
The challenge ball HIMSELF AND PERSONALLY!
Ich habe  tatsächlich bei Jess auf ihrem blog den kreativ challenge ball gewonnen!!!! Und gestern kam er aus den USA endlich bei mir an: Der Challenge ball persönlich....
And it was filled with my challenge:full with so wonderful stuff to make beautiful and funny things  with
AND as a gift from Jess  3 of the beautiful skeins of Jess' HDT-thread!!! Wow, thank you soo much Jess!!!This was so wonderful to win and await the package! Now my challenge starts. BE CREATIVE!
Er war gefüllt mit mit meiner challenge: wunderbaren Teilen um schöne und lustige Sachen zu gestalten. UND als Geschenk von Jess mit 3 Strängen von ihrem wundeschön handgefärbten #40 Garn. Viiiilen Dank, liebe Jess!!!! Damit werde ich sehr kreativ sein !!!

My first creative reaction didn't need long time, Jess  :-)))
Tadahh: Here is the beautiful "Tatlivia"!!!
Hugs Gunhild, ...so busy prepaing Horstmaer tatting show.

Liebe Grüße von Gunhild, fleißig an der Vorbereitung für die Occhi-Ausstellung nächstes Wochenende in Horstmar/Münster NRW

Kommentare:

  1. Hallo Gunhild,
    ich gratuliere Dir zu diesem schönen Preis und bin mal gespannt, was Du daraus tolles zauberst.

    Ich habe eine Frage zu der Occhi-Ausstellung nächstes Wochenende in Horstmar/Münster NRW. Werden dort nur eigene Entwürfe der Aussteller gezeigt, oder kann man dort alle seine Arbeiten vorstellen??

    Liebe Grüße Cornelia

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Cornelia, komme heute erst wieder zum Bloggen. In Horstmar kann man alle seine Arbeiten zeigen.
      Lieben Gruß
      Gunhild

      Löschen
  2. Enjoy your challenge, I can't wait to see what you come up with!

    AntwortenLöschen
  3. Haha! I love what you've done with it already! I am so glad it finally arrived!
    <3
    Jess!

    AntwortenLöschen
  4. Lucky you!!! Can not wait to see what you will make with your lovely new threads!!
    Kelly

    AntwortenLöschen
  5. Nice challenge! See you in Horstmar, my sister learned tatting a few days ago, and she loves to come with me.

    AntwortenLöschen

Magst du mir einen netten Kommentar schreiben, danke, ich freu mich drauf!
Would you love to write a nice comment for me, thank you, I am looking forward to it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...