08.02.2013

Mareile - my necklace pattern
Mareile, ein Design aus meinem Buch


Hier zeige ich Euch mein Original- Kettendesigns "Mareile" für Glasperlenschmuck mit Occhi, designt für mein erstes Buch, das international seit 2005 veröffentlicht wurde.Das Muster Mareile, die Anleitung ist für Nadelocchi beschrieben, ist aber ohne weiteres mit dem Schiffchen umzusetzten.
Ein schönes Wochenende wünscht Euch Gunhild

Want to show you one of my original necklace designs for tatted glassbead jewellery, designed for my first book, which was international published in 2005. The pattern "Mareile", discription for needle tatting, but the idea for this tatted necklace is easily to be transfered for shuttle tatting.
Have a nice Weekend Gunhild

Kommentare:

  1. That is a beautiful necklace. Is your book translated in English?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo, thank you so much!My first book is in german, tutorial for needletatting and perlnaofe included, pattern directions in german. My second book is also in german,but main symbols and words translated, and diagrams to each pattern. Please see also georgia seitz book review in my post of 11.9.2012 here
      http://gunis-perlenwahn.blogspot.de/2012/09/my-book-reviewed-thank-you-georgia-mein.html

      Löschen
  2. Beautiful! That looks like something I could make and wear! How can I order your books?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you Diane, you can order my books at Barabara Fay's online international book shop,link in the post with label "Meine Bücher/my books" or here
      http://gunis-perlenwahn.blogspot.de/2008/11/necklaces-in-my-book.html
      should work, if not, please contact me!

      Löschen
  3. I still love your books, and learned a lot from them!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much, Corina! I did my very best ;-))

      Löschen

Magst du mir einen netten Kommentar schreiben, danke, ich freu mich drauf!
Would you love to write a nice comment for me, thank you, I am looking forward to it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...